Na niniejszej stronie znajdą Państwo zdjęcia do publikacji promujących programy, filmy i seriale emitowane na kanale ZOOM TV.
Przy ich wykorzystaniu każdorazowo powinna pojawić się informacja o dacie emisji oraz nazwie kanału.
Zdjęcia powinny być podpisane zgodnie z informacją o prawach autorskich zawartą w poszczególnych folderach zdjęciowych.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z oferowanych materiałów. Jeśli potrzebne będą bardziej szczegółowe informacje/materiały,
uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Agnieszką Bezubik - a.bezubik@zoomtv.pl.
Złoty interes
Gatunek: program rozrywkowy
Kraj produkcji: Polska
Rok produkcji: 2022
Opis:
Uczestnicy programu opowiadają historie o swoich pomysłach na interes, które przyniosły im ogromne pieniądze. Musieli jednak zaryzykować, inwestując w wymarzony biznes wszystkie swoje oszczędności. Większość z nich musiała odejść z pracy na etat, a nawet zmienić miejsce zamieszkania, by zrealizować swoje wizje.
Zdjęcia:
5024x4000(px)
6000x4000(px)
5988x3992(px)
6000x4000(px)
5850x3900(px)
6000x4000(px)
5773x3849(px)
5988x3992(px)
5899x3933(px)
5868x3912(px)
5428x3581(px)
5971x3981(px)
5959x3973(px)
5714x3809(px)
6000x4000(px)
5479x3653(px)
5902x3972(px)
5641x4000(px)
5814x3577(px)
6000x4000(px)
4000x6000(px)
Kiedy w programie:
2024-08-12 08:40, (odc. 1)
Łukasz Mikulski to muzyk i założyciel zespołu Magik Band. Jest on królem disco polo i muzyki biesiadnej, na którego państwo młodzi są w stanie czekać z weselem nawet 3 lata. W młodości szybko zorientował się, że takie występy to dochodowe zajęcie. Obecnie za grę na weselu zespół inkasuje po kilkanaście tysięcy złotych. Na podwórku Łukasza można zobaczyć luksusowe samochody. Dla relaksu lider zespołu zafundował sobie gołębnik z ponad 200 gołębiami, z których wiele to egzemplarze rasowe, zdobywające nagrody w prestiżowych konkursach.
2024-08-13 08:40, (odc. 2)
Bohaterem tego odcinka jest mistrz swojego fachu, 50-letni bursztynnik ze wsi Sztutowo - Tomasz Ołdziejewski, który z żywicy wyczarowuje dosłownie wszystko. Dwa razy ustanowił on Rekord Guinnessa za największe budowle z bursztynu. Widzowie dowiadują się, jak wygląda nocne poszukiwanie szlachetnego surowca i ile tysięcy można zarobić na okazie, który waży prawie 1 kg.
2024-08-14 08:45, (odc. 3)
Mariusz Wierzbicki jest właścicielem jednej z największych w Polsce hodowli alpak, który w 2004 roku porzucił wraz z rodziną Warszawę i przeniósł się na Podlasie. Prowadzi tam prężnie rozwijające się gospodarstwo. Każdy z członków rodziny ma w biznesie swoją rolę. Mariusz jest właścicielem hodowli, żona Kasia prowadzi sklepik z wyrobami ze szlachetnej wełny alpak, starsza córka Magda jest odpowiedzialna za pensjonat, a młodsza - Weronika pomaga ojcu przy pracy nad zwierzętami. Wyjątkowe ranczo odwiedzają liczni turyści. Z cennej wełny produkowane są m.in. pamiątki. W programie widzowie mają okazję zobaczyć, jak wygląda strzyżenie alpak i trening wielbłądów.
2024-08-15 08:40, (odc. 4)
Bohaterem tego odcinka jest Kuba Midel - łódzki przedsiębiorca, inwestor i rentier. Jest właścicielem kilkudziesięciu nieruchomości, założycielem ogólnopolskiej sieci szkół językowych, gwiazdą YouTube'a, a także prowadzącym grupy szkoleniowe z zakresu wynajmowania. Posiada również własną markę odzieżową. Widzowie mają okazję zobaczyć, jak wygląda codzienna praca Kuby. Twórcy odwiedzają jego inwestycje i dowiadują się, jak lokować kapitał, by zyskać na tym miliony. W programie występuje także przyjaciel bohatera odcinka, słynny sportowiec Robert Korzeniowski, który opowiada, co sądzi o przedsiębiorcy.
2024-08-16 08:25, (odc. 5)
Odcinek poświęcony Zbigniewowi Lindnerowi - jednemu z największych producentów trumien w Europie, który zmienił oblicze polskiego przemysłu funeralnego. W wielu krajach są one synonimem najwyższej jakości. Bohater zaczynał od produkowania boazerii i skrzynek na owoce. Strzałem w dziesiątkę była jednak decyzja o sprzedaży trumien za granicę do Niemiec. Zwiększyło to produkcję i dochody firmy. Zakład Zbigniewa produkuje 500 sztuk dziennie, co daje 15 000 na miesiąc. Producent zasłynął w branży także kontrowersyjnym pomysłem na oswojenie klientów z tematyką funeralną. Co roku wydaje kalendarz ścienny z roznegliżowanymi modelkami, które pozują na tle trumien. Widzowie mają okazję zobaczyć, jak wyglądają poszczególne etapy produkcji, jakie panują trendy na rynku oraz jak projektuje się i wykonuje tematyczne trumny dla leśnika.